Tilbagegang på 30%

Vi har skrevet om det et par gange før.

Corona, de høje fragtpriser og inflation har betydet, at også vi har oplevet en tilbagegang målt i forhold til 2019.

Men heldigvis er det meste ved at vende tilbage til normalen igen.

Online markedsføring gav øget synlighed

For at få noget af den mistede omsætning tilbage, har vi brugt ekstra ressourcer på vores online markedsføring i 2022.

Vi forventer, at indsatsen kommer til at kaste et par spændende opgaver af sig.

Det er dog endnu for tidligt at sige, idet de fleste projekter oftest er minimum nogle måneder undervejs – og nogle endda halve eller hele år.

OK år på trods af udfordringerne

Vores størrelse gør, at vi har været i stand til at tilpasse os nedgangen i omsætningen.

Derfor endte 2022 også med at blive et OK år for os.

Det samme forventer vi af 2023, hvor vi indtil videre har fået en start på året, som er noget bedre, end vi havde frygtet.

Sultne producenter

Vi mærker også, at producenterne i Asien er ganske sultne for at komme i gang med nye projekter. Det gør det lettere at give attraktive tilbud til vores kunder.

Samtidig er Kina nu fuldstændig åben igen efter Corona. Den sidste rest af restriktioner blev fjernet i april måned.

Alt i alt ser vi derfor frem mod 2024 med fortrøstning og regner med, at vi begynder at nærme os 2019-niveauet igen.

Via knappen nedenfor, kan du se nogle af de mange ting, vi kan hjælpe dig med at producere.